søndag den 29. januar 2012

Greetings from down under


Hello mates. 
Trods de 2 uger der allerede er gået har jeg vist ikke rigtigt fattet at jeg er her. Alt er så uvirkeligt. Det er januar, solen skinner og jeg går i shorts hver dag. Oplevelser er der masser af.
Lørdag var vi til reggaefestival. Stemningen var super fed og der var en masse forskellige kunstnere hele dagen. Alle var glade og var klædt i rødt, grønt og gult mens de gik rundt og spredte noget ”loove” og røg noget ”ganja”. Vi sad i græsset og drak øl og nød solen og musikken. Dejlig, dejlig dag.
Søndag tog vi med en skyline op på bjerget i Rotorua og kørte ned i små go-cartbiler. Tjuhej hvor var det fedt.

I dag er vi gået i gang med et projekt. Vores projekt handler om at skabe et kulturmøde med maorierne fra New Zealand og selvfølgelig os danskere fra Danmark…
Så torsdag aften holder vi en (kæmpe) fest her hvor vi bor, hvor vi serverer flæskesteg, rugbrød og frikadeller og så medbringer maorierne deres nationalretter.
Aftenen kommer også til at bestå af ”haka” som er New Zealands krigsdans, hvor de synger og danser. Det bliver sjaw.

Selvom jeg ikke er den store sportsentusiast vil jeg alligevel lige kommentere vores dejlige håndboldherrer, som hentede guld hjem til os i morges. Tilløk’ me’e. Vi var oppe og se kampen klokken 5 i morges, man får alligevel lidt nationalfølelse, når man er så langt væk hjemmefra.

P.S.
Billeder bliver opdateret senere, glæd jer!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar