søndag den 22. januar 2012

New Zealand I love you.

Nu er det efterhånden en uge siden jeg forlod lille Danmark og så må det være tid til en lille blogopdatering.

Rejsen startede i Aalborg, videre til København og så landede jeg i Bangkok efter en flyvetur på 10 timer. Her blev der tilbragt en dag. Her blev der set de største turistattraktioner og spist lækker mad. Dejlig by og jeg overlevede trods diverse terrortrusler der er udstedt. (!)
Samme aften fløj jeg videre til Auckland i New Zealand. Sov hele flyveturen og undgik derved jetlag (Yes!). Vi er præcis 12 timer foran jer.

Men altså jeg er allerede ”in love” i New Zealand. Solen har skinnet og menneskerne hernede er super søde og imødekommende.
Vi tilbragte 3 dage i Auckland, hvor vi bl.a. deltog i en pool-turnering og gik amok på en karaokebar (hvor der blev sunget ”pas på den knald røde gummibåd”, ”nik & jay” og diverse andre danske sange, som DJ’en tilfældigvis havde liggende.

Nu er vi ankommet til byen Rotorua, som er en maoriby. (altså de indfødte gamle stammefolk halløjså – you know what I mean). I går var vi en tur forbi hobbitbyen, Hobbiton. (Jeg har glemt hvad den hedder på dansk) Der hvor de filmede både ”Ringenes Herre” og ”Hobitten” Jeg kan desværre ikke lægge billeder ud, da vi skulle skrive under på at vi ikke lagde billeder ud på nettet pga. den ny indspillede ”Hobitten”, som jo først udkommer til december. Men jeg har stået inde i Bilbo Sækkers hobbithul og gået rundt i hele byen. Misundelig?
I dag stod den på white water rafting – klasse 5. Det var en oplevelse og jeg sprang ud i vandet fra en HØJ klippe, hvilket jeg føler mig rimelig sej over. Det er altid dejligt at overskride nogle grænser.

Jeg har hørt at I hygger med sne derhjemme. HÆ! God fornøjelse med det mine damer og herrer jeg smutter ud i solen nu. Ses!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar